Sivut

maanantaina, helmikuuta 04, 2013

Maanantai

Heti alkuun kerron, että minulta on melkoisen turha odotelle viikonloppuisin mitään postauksia, koska vaikka aika riittäisi, niin en raaski tässä koneella istua. Syynä ihan yksinkertaisuudessaan se, että viikonloput on oikeestaan ainoita, kun ehdin itse rentoutua ja nähdä kavereita sekä tietysti miesystävää. Mies menee viikolla jo aamuyöstä töihin ja on jo nukkumassa, kun minä pääsen töistä (tai salilta/tallilta). Piti kertoa jo melkein joka postauksessa tää viime viikolla, mutta jotenkin se pääsi aina unohtumaan. :D Ajastetut postaukset ei myöskään oo oikein mun juttu, koska oon huomannu, että mulla muuttuu mieli niin nopeasti, että joku asia mistä haluaisin kertoa oikein hulluna, ei se enää tunnin päästä tunnukkaan niin hyvältä idealta kertoa...

Mutta sitten asiaan. Viime viikko meni syömisten puolesta ihan penkin alle melkein, etenkin viikonlopun aikana ja olin varma, että oon paisunu ainakin pari kiloa, mutta vaaka olikin tosi positiivisesti mun puolella. <3 Piti oikein kolmesti käydä aamulla siinä vaa'alla, että pystyi uskomaan asian todeksi. :D Nimittäin, mun pienin tulos tähän mennessä 80,6kg 
Se olisi siis -500g viime viikosta ja siinä on jopa -200g siitä sitä edellisestä!
Ensi viikolla toivoisin luvun olevan jo seiskalla alkava, sillä otin vihdoin asiakseni hoitaa sen pahimman ongelmakohtani! 
Okei, voi olla, että vielä ensi viikolla ei tule seiskalla alkavaa, koska todennäköisesti alan vasta ensi maanantaina työstämään mun ongelmaa kunnolla. (vaikka eihän toi 600g oo iso pudotus sinänsä...)

Mun ongelmaan ratkaisu.. tai ainakin apu tulee huomenna, nimittäin ravintoneuvoja. Soitin hälle tänään aamulla ja kerroin mitä haluan ja toivon ja miten olen nyt pudottanut painoa. Mulla on kuulemma perusasiat hallussa ja tiedossa, mutta niiden noudattaminen on hankalaa. Lisäksi tuo lupasi katsoa mulle paljon vaihtoehtoja rehujen syömiseen, koska olen oikeasti nirso ja myös allerginen, joten se tekee haastavaa tästä. Huomenna siis selviää, että minkälaisella ruokavaliolla aloitetaan sitten melko varmasti ensi viikon maanantaina.

Haluan aloittaa aina maanantaisin kaiken, niin kuin moni muukin. :D Toinen syy on se, että mulla on nyt kaapit ostettu ruokaa täyteen, että pysyn ruuissa perjantaihin asti, kun on tilipäivä. Näin mulla on yleensä tapana tehdä. Kolmas syy on yksinkertaisesti se, että viikonloppuna olisi tarkoitus nauttia muutama alkoholipitoinen juoma, joten en tahdo senkään sotkevan muutoin terveellistä ruokavaliota ja tavallaan 'nollaan' sitten ennen 'tiukkaa dieettiä' vaikka ravintoneuvoja painottikin, että tekee sellaisin ruokavalion mitä voin noudattaa vaikka elämäni loppuun asti, eli kyseessä ei ole pelkkä dieetti.

Perjantaina lähden myös metsästämään uutta keittiövaakaa, koska toi mun viiden euron halpis on ihan paska. Sehän ei siis ole digitaalinen, se mittaa 20g:n tarkkuudella eikä siinä ole kunnon tara toimintoa, joten sen takia haluan digitaalisen vaa'an, jossa on tara toiminto ja se mittaa gramman tarkkuudella. Helpottaa tuota oikein syömistä melkolailla.

Tästä postauksesta tuli nyt ihan kuvaton, mutta päivää on vielä jäljellä ja illalla on meno salille, joten viimeistään huomenna taas aiheeseen liittyviä kuvia, jollen tänään jaksa vielä uudestaan postailla teille jotakin mukavaa!

Hauskaa laihdutuksen täyteistä viikkoa kaikille! (:

4 kommenttia:

  1. Onnea hienosta lukemasta! Toivotaan että ollaan molemmat seiskalla alkavalla luvulla seuraavassa punnituksessa!
    Mukavaa viikkoa!

    VastaaPoista
  2. Onnea pudotuksesta! :)

    Kuulostaa hyvältä toi ravintoneuvoja :D Tsemppiä!!

    VastaaPoista