Sivut

torstaina, tammikuuta 24, 2013

Julkkis!

Pahoittelen jälleen pitkää taukoa, mutta siihen on kerrankin hyvä selitys.. (köhköh, seliseli..)
Ehkä saan tämän postauksen myötä anteeksi blogihiljaisuuden.. :b
Tosiaan, minulla on ollut paljon tekstejä valmiina, mutten ole koskaan niitä julkaissut, koska aina tuntuu siltä, että pitää muokata, ettei kukaan tunnista niistä. Mietin jo viime keväänä, kun aloitin bloggaamisen, että julkisesti vai anonyymisti. Jotenkin julkisesti kirjoittaminen ei kuitenkaan ollut edes vaihtoehto. Seuraavan kerran mietin naamani julkistamista, kun aloitin tämän uuden blogin, mutta sekään ei tuntunut hyvältä. NYT kuitenkin olen kypsytellyt asiaa paljon mielessäni ja etenkin, kun tekstejä on valmiina, mutta niitä ei 'voinutkaan' julkaista, tuli tosi turhautunut olo.
Lueskelin alkuvuodesta töissä Ilonaa, jossa oli Annasta juttu, se pisti miettimään, että hittoako itseäni piilottelen? Ei ole päivääkään jolloin joku ei minua näkisi, okei talvivaatteiden alle on helppo piiloutua, mutta miksi pitäis piiloutua? Oon saanut jo tähän mennessäkin niin paljon positiivista palautetta, joten...

Aina, kun tulee uusia muutoksia, luovutaan jostain vanhasta. Tässä tapauksessa se tarkoittaa, että poistan linkit tuolta ylhäältä, koska tuntuu, että aika riittää vain juuri juuri bloggaamiseen, niin jätän kaiken ns. ylimääräisen pois. Painoa päivittelen edelleen, mutta muita mittauksia en tee ainakaan säännöllisesti. Muutoskuviakaan en enää ota, sillä kyllä ne muutokset huomaa, kun rupean noin muuten kuvailemaan itseäni enemmän. :b

PS. Olen totaalisesti unohta käydä vaa'alla tällä viikolla...

Ei kommentteja:

Lähetä kommentti